vymena oleja
- dollomiteman
- Autor tématu
- Offline
- Nováček
- Příspěvky: 12
- Obdržená poděkování 0
vymena oleja vytvořil uživatel dollomiteman
ahojte, som pred vymenou oleja, ale neviem, ktory je najvhodnejsi:
Motul 300V
Motul 5100
Motul 7100
poradte prosim, dakujem...
Motul 300V
Motul 5100
Motul 7100
poradte prosim, dakujem...
Nitra(SVK) CBF600SA
13. bře 2011 20:23
#1
Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.
Odpověděl Kibo pro téma Re: vymena oleja
Mám rovnakú mašinu ako Ty a dal som Motul 5100, o cca 2 mesiace mením znova a opäť tam dám to isté Nejazdí okruh, že by motor dostával neustále kakao, takže na bežnú turistiku je to ideál a nestojí veľa... 300V som zvažoval do auta
13. bře 2011 20:31
#2
Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.
- dollomiteman
- Autor tématu
- Offline
- Nováček
- Příspěvky: 12
- Obdržená poděkování 0
Odpověděl dollomiteman pro téma Re: vymena oleja
takze staci polosyntetika? ak by som dal plnu syntetiku, mohlo by sa stat ze mi bude smykat spojka? alebo u tohto motocyklu to nehrozi?
Nitra(SVK) CBF600SA
13. bře 2011 20:51
#3
Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.
Odpověděl Kibo pro téma Re: vymena oleja
Skús sa pozrieť, čo na to hovorí manuál, nemám ho teraz po ruke...
13. bře 2011 22:11
#4
Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.
Odpověděl micky pro téma Re: vymena oleja
Vůbec se toho neboj a dej tam Motul 5100 10W40. Mě ho ta dávali i v Hondě při serviskách a co jsem se ptal, tak ho používá víc lidí. Cenově je taky v pohodě. Hlavní je, aby byly shodné specifikace dle požadavku výrobce. Olejový filtr jsem dal Hilfo 204 za 120,-Kč
Brno-CBF 600 S (2009)
14. bře 2011 08:18
#5
Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.
Odpověděl blažin pro téma Re: vymena oleja
Presne tak, Motul 5100 je v pohode, daval jsem ho do Suzuki a nikdy zadny problem.Predchozi majitel me Hondy jezdil na Castrol GPS 10W40 a tak jsem dal ten.V manualu na CBF1000 je udana polosyntetika 10W40, takze asi plne dostacuje.Co se klouzajici spojky tyce, tak jsem o tom jen slysel od kamaradu, ze chteli doprat motoru,dali plnou syntetiku, ale pak meli problem se spojkou, takze tak.
14. bře 2011 08:33
#6
Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.
Odpověděl konvajsr pro téma Re: vymena oleja
Take davam do mojeho litranka Motul 5100 10w40.
Daval jsem ho i 4 roky drive do NTV 650.Ale myslim,
ze je to dnes jedno,jen bych tam nelil mineral.
Na druhou stranu,motor je z Fire Blade a tam doporucuji
plnou i kdyz zas na druhou stranu ma ten motor 173PS
a toci i 12.tis otacek.Nam ta 5100 do CBF staci.
Daval jsem ho i 4 roky drive do NTV 650.Ale myslim,
ze je to dnes jedno,jen bych tam nelil mineral.
Na druhou stranu,motor je z Fire Blade a tam doporucuji
plnou i kdyz zas na druhou stranu ma ten motor 173PS
a toci i 12.tis otacek.Nam ta 5100 do CBF staci.
15. bře 2011 20:14
#7
Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.
Odpověděl blažin pro téma Re: vymena oleja
No jasne, prave proto, ze je v CBF1000 seskrcenej a nechodi v tak vysokych otackach, tak mu ta 10W40 plne dostacuje.
16. bře 2011 07:49
#8
Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.
Odpověděl Bruty pro téma Re: vymena oleja
Keď som kúpila moju, tak som tam tiež dala Motul 5100 10w40 - Originál tam bol Shell
16. bře 2011 08:14
#9
Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.
Odpověděl Idealista pro téma Re: vymena oleja
Vyměnil jsem olej, dal Castrol Power Racing 1 4T 10W-50, t.j. plná syntetika. Teď při přeřazení a následném přidání plynu zřejmě trochu proklouzne spojka, ale jen to cukne a normálně jede. Do předcházejících třech motorek jsem dával stejný olej a nic to nedělalo, ale žádná neměla 98 koní jako současná CBF 1000. Co vy na to?
17. bře 2011 21:42
#10
Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.
Vygenerováno za 0.604 sekund