CBF 1000 F -chování motoru

  • Příspěvky: 98
  • Obdržená poděkování 0
Mám taky problém s vibracema motoru nad 5000 ot. Zatím jsem to neřešil, ale postupem času vibrace narůstají. Budu to řešit s prodejcem.
Poslední změna: 28. zář 2011 10:54 uživatelem TomCBF1000.
28. zář 2011 10:20 #41

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

  • Příspěvky: 2803
  • Obdržená poděkování 345

Odpověděl JinT pro téma Re: CBF 1000 F -chování motoru

Vzhledem k tomu, že mi před měsícem nedala jedna řidička přednost trochu se můj výzkum zbrzdil a padací rám jsem nemohl vyzkoušet protože byl v garáži... ale už mám připravenu první evoluci. Rám byl celkově dost blbě přidělán byl nakřivo atd teď jsem si to upravil a připravil jsem si tlumící podložky tak až se pojišťovna rozhoupá zaplatit tak budu zkoušet dál... Jinak mimochodem moje zkušenosti s pojišťovnou nikomu nepřeji.
Honda CBF 1000 RS:)
28. zář 2011 14:09 #42

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

  • Příspěvky: 98
  • Obdržená poděkování 0
padací rám od GIVI byl v určitém místě prasklí, tak mi byl vyměněn. Po ujetí cca 10 km se vibrace opět objevily :( , dle mého názoru vibrace způsobuje nějaké pnutí v padáku, které následně může způsobit i prasknutí padáku. S GIVI padákem již na 90% nebudu dále jezdit.
05. říj 2011 17:50 #43

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

  • Příspěvky: 1008
  • Obdržená poděkování 72

Odpověděl Malp pro téma Re: CBF 1000 F -chování motoru

Zdarec,o víkendu jsem "hodil" 1300km po Alpách - BEZ PADÁKU a jízda je úplně o něčem jiném.Když GIVI,tak doladit,nebo jsem kdesi na náš model viděl takový "plochý"hříbek.


www.sumotobrno.cz/www-webreal-cz-sumotob...-MOTECH-pro-CBF-1000
05. říj 2011 19:30 #44

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

  • Příspěvky: 2803
  • Obdržená poděkování 345

Odpověděl JinT pro téma Re: CBF 1000 F -chování motoru

Zdravím já mu dám poslední šanci a pokud se neumoudří po těch upravách tak jde do šrotu... Jde o to že v servise ho klidně přišroubují na křivo a má hrozné vůle jinak když se nad tím člověk zamyslí je pod svody uplně volný a není k čemu chytit já jsem ho taky sundala užival si jízdu bez něj než mě paní srazila(škoda za 104000 a to byla motorka pojízdná a prakticky se mi smekla už v malé rychlosti :angry: ) tím chci říci že mě padák selhal v garáži :P . Těch špuntů je opravdu hafo dokonce jsem je viděl i na přední a zadní vidlici ale mě se zrovna liběj ty trubky pokud to vyřeším dám vám vědět.
Honda CBF 1000 RS:)
05. říj 2011 20:18 #45

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

  • Příspěvky: 944
  • Obdržená poděkování 64
Jen takový skromný dotaz, jedná se o tento padák?

Obrázek je pro hosty skrytý.
Prosím přihlašte se nebo se registrujte pro její zobrazení.


Pokus ano zkoušel někdo, hodit tu 6 ku do pryč a obě části rámu spojit napevno nejlépe nějakým mezikusem, který bude dosedat na obě části rámu celou plochou?
Poslední změna: 06. říj 2011 16:07 uživatelem Luhamoto.
06. říj 2011 16:06 #46

Tato zpráva obsahuje přiložené soubory.
Prosím, přihlašte se nebo se zaregistruje, pro jejich zobrazení.

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

  • Příspěvky: 1008
  • Obdržená poděkování 72

Odpověděl Malp pro téma Re: CBF 1000 F -chování motoru

[
Pokus ano zkoušel někdo, hodit tu 6 ku do pryč a obě části rámu spojit napevno nejlépe nějakým mezikusem, který bude dosedat na obě části rámu celou plochou?[/quote]


Zkoušel jsem obě 6ky nahradit podložkama o polovinu slabšíma-tzn.zvětšit pnutí mezi oběma polovinama padáku-bez zjevného zlepšení.
06. říj 2011 20:14 #47

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

  • Příspěvky: 2803
  • Obdržená poděkování 345

Odpověděl JinT pro téma Re: CBF 1000 F -chování motoru

já tam budu dávat ještě pryž ale uplně ji vyřadit nemůžeš, protože by jsi měl krátký prostřední mezi kus...
já tam mám silnostěnnou Al trubičku ovšem zatim nevim jak se to bude chovat moc šancí tomu nedávám taky jsem namotal tu vsuvku prostředního dílu aby šla na přesno a né kov na kov...
Honda CBF 1000 RS:)
07. říj 2011 06:33 #48

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

  • Příspěvky: 1008
  • Obdržená poděkování 72

Odpověděl Malp pro téma Re: CBF 1000 F -chování motoru

Zdarec,něco nového?-někdo nějaký nový nápad?

U mě aktuálně probíhá "poslední" pokus-padáky jsou zality olovem,dnes namontovány zpět na mašinu a čekám jen na suchou silnici na test.
Váha "lehce" narostla,nicméně žádný drámo.
Pokud by to někoho zajímalo,tak váha padáku (levá část,pravá část,spojovačka a celkem .

originál s pískem s matičkama s olovem
L díl- 1,10 1,45 1,95 3,80 kg
P díl- 1,10 1,49 1,92 3,80 kg
spoj - 0,30 0,43 0,50 0,95 kg

celkem-2,50 3,37 4,37 8,55 kg

Jak mašinu projedu,dám vědět VO CO GO .
Poslední změna: 26. lis 2011 18:51 uživatelem Malp.
26. lis 2011 18:48 #49

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

  • Příspěvky: 98
  • Obdržená poděkování 0
snad ti to už vyjde, když se s tím tak mažeš... já jsem to už vzdal :S
26. lis 2011 20:42 #50

Prosím Přihlásit se nebo Vytvořit účet připojte se ke konverzaci.

Moderátoři: PacousDamon
Vygenerováno za 0.633 sekund